ترجمه رسمی زبان چکی

تخصصی ترین مرکز ترجمه رسمی زبان چکی و اسلواکی| دارای نمایندگی مرکز ترجمه رسمی از جمهوری چک

ترجمه رسمی زبان چکی

تخصصی ترین مرکز ترجمه رسمی زبان چکی و اسلواکی| دارای نمایندگی مرکز ترجمه رسمی از جمهوری چک

ترجمه رسمی زبان چکی

- دارالترجمه رسمی زبان چکی
- دارالترجمه بین المللی زبان چکی
- ترجمه عدم سو پیشینه زبان چکی
- ترجمه مدارک تمکن مالی به زبان چکی
- ترجمه رسمی زبان چکی با مهر چکی
- ترجمه رسمی زبان چکی با مهر مترجم رسمی از چک
- ارسال به کشور ایران با پست دولت جمهوری چک

بایگانی

ترجمه مدرک "عدم سوء پیشینه" به زبان چکی

پنجشنبه, ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۹، ۱۱:۲۳ ق.ظ

دانشجویان و تاجران گرامی،

 

یکی از مدارکی که به منظور اخذ روادید باید تحویل سفارت چک بدهید، مدرک "عدم سو پیشینه" می باشد که باید به زبان چکی تحویل کارمند چکی در سفارت فراهم نمایید.

فرآیند ترجمه و ارسال مدرک گواهی عدم سوء پیشینه  به  زبان چکی

فرآیند و ارسال مدرک "عدم سوء پیشینه" برای ترجمه رسمی به زبان چکی به شکل زیر می باشد. چنانچه سئوالی دارید می توانید بصورت شبانه روزی با شماره ذکر شده در قسمت تماس با ما تماس بگیرید.

 

مرحله اول:

ابتدا مدارک فارسی که در دست دارید به زبان انگلیسی بصورت رسمی توسط دارالترجمه (انگلیسی) معتبر ترجمه نمایید و مهر دادگستری و وزارت امور خارجه درج نمایید. سپس برای superlegalize به سفارت جمهوری چک در فرمانیه (تهران) مهر بزنید. توجه داشته باشید که هزینه مهر سوپراگلایز حدودا بین 23 الی 24 یورو می باشد. 

 

مرحله دوم:

حالا می توانید ابتدا مدرک ترجمه انگلیسی شده به دو صورت هم آنلاین یا بصورت فیزیکی به آدرس شرکت دارالترجمه زبان چکی واقع در کشور چک (پراگ) برای مرکز ما با خیال راحت و با اعتماد ارسال نمایید. 

یعد از ارسال و واریز هزینه عبارتند از واریزی هزینه ترجمه بعلاوه هزینه ارسال پست از شرکت ما، در ظزف کمتر از دو هفته مدرک شما با ترجمه رسمی زبان چکی همراه با مهر مترجم رسمی آن بدست شما خواهد رسید. لطفا در ارسال آدرس منزل یا محل کارتان دقت لازم داشته باشید.

 

مرحله سوم:

ارسال مدارک اصلی شما با ترجمه رسمی زبان چکی و مهر مترجم رسمی آن به آدرس منزل یا محل کارتان در ظرف کمتر از 15 روز از طریق پست دولت جمهوری چک یا اسلواکی برای شما با خیال راحت ارسال خواهد شد. توجه بفرمایید اینکه نوع پست آن Registered Mail خواهد بود که توافق پست دولت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری چک یا اسلواکی خواهد بود. سپس ترجمه رسمی زبان چکی را به سفارت جمهوری چک و یا اسلواکی ارسال نمایید.

دوستان گرامی،

چنانچه سئوالی دارید می توانید بصورت شبانه روزی با شماره ذکر شده در قسمت تماس با ما تماس بگیرید.

 

 

 

نمونه متن ترجمه مدرک "عدم سو پیشینه" به زبان چکی

 

  ارسال درخواست یا سفارش:

czech.translation.ir@gmail.com

 

کلید واژه خدمات ما:

ترجمه عدم سوء پیشینه به زبان چکی|ترجمه تمکن مالی به زبان چکی|ترجمه عدم سو ء پیشینه با مهر مترجم رسمی زبان چکی|ترجمه متون دانشگاهی به زبان چکیترجمه پذیرش دانشگاه به زبان چکی| ترجمه مدارک به زبان رسمی چک و اسلواکی همراه با مهر رسمی.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی